fbpx Skip to content

Miesięczna współpraca dietetyczna

Nie trać czasu na kolejne próby odchudzania czy zdrowego odżywiania na podstawie rad z Internetu i kolejnych diet-cud. Przeznacz go na indywidualną współpracę ze mną, która pomoże Ci osiągnąć cel i zmienić Twoje nawyki żywieniowe na zawsze!

Usługa obejmuje:

*Przeciwwskazania do analizy składu ciała – ciąża, miesiączka, rozrusznik serca, urządzenia elektryczne w jamie brzusznej typu „Ability”

Specjalizuję się we współpracy z osobami z:

a także z:

Nie współpracuję z osobami:

Na czym polegają poszczególne strategie współpracy?

Na podstawie szczegółowej ankiety oraz wywiadu stworzę dla Ciebie 7-dniowy, elastyczny jadłospis. Będzie on dopasowany do Twojego stylu życia, preferencji smakowych, umiejętności kulinarnych oraz przede wszystkim do Twojego stanu zdrowia.

Otrzymasz również wskazówki na temat zamiany składników w obrębie jadłospisu, w celu urozmaicenia diety. Praca na jadłospisie jest metodą, która daje największą pewność odnośnie zbilansowania diety, gdyż posiłki są planowane pod moim dietetycznym okiem. 

Rozwiązanie to sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • próbowałaś/eś zredukować masę ciała, jednak bezskutecznie
  • borykasz się z niedoborami pokarmowymi, np. niedokrwistością
  • stosujesz jakiś rodzaj diety eliminacyjnej (np. roślinną lub ze względu na nietolerancję, alergię), przez co masz zwiększone ryzyko niedoborów pokarmowych
  • posiadasz niewielką wiedzą żywieniową i nie masz pomysłu na zdrowe posiłki
  • lubisz gotowe rozwiązania i nie chcesz zaprzątać sobie głowy wymyślaniem posiłków czy zastanawianiem się nad listą zakupów
  • chcesz próbować nowych potraw, szukasz inspiracji

Po zakupie współpracy otrzymasz ankietę żywieniową, która pozwoli mi na wstępne zapoznanie się z Twoim problemem, preferencjami żywieniowymi oraz umożliwi nam pełne wykorzystanie czasu konsultacji. Proszę o przesłanie wypełnionej ankiety min. 48 h przed wstępną konsultacją, abym mogła dokładnie ją przeanalizować.

Ze względu na bardzo szczegółową ankietę oraz wywiad żywieniowy, możliwe jest dokonanie 2 poprawek w obrębie jadłospisu. Jeśli jednak w jadłospisie chcesz wymienić jeden lub kilka prostych produktów, sugeruję spróbować je zamienić na podstawie załączonych informacji na temat zamienników. Jeśli jednak podmiana potrawy jest dla Ciebie zbyt skomplikowana, mogę to zrobić w ramach poprawki. Jeśli natomiast będziesz mieć ochotę na całkowicie nowy jadłospis, możesz go zakupić za 99 zł.

Schemat żywieniowy polega na samodzielnym komponowaniu posiłków na podstawie ustalonej ilości porcji poszczególnych grup produktów do spożycia w ciągu dnia oraz sugerowanej ilości porcji w danym posiłku. Schemat żywieniowy wymaga większego zaangażowania oraz większej ilości czasu niż bazowanie na jadłospisie, jednak uczy prawidłowych nawyków żywieniowych i kompozycji posiłków w praktyce oraz pozwala na większą elastyczność diety.

Przykład:

Obiad: 1 porcja węglowodanów, 1 porcja białka, 1 porcja tłuszczu, 2 porcje warzyw

1 porcja węglowodanów to np.: 50 g makaronu z mąki durum, 50 g ryżu basmati, 230 g ziemniaków itp.

Rozwiązanie to sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • cenisz sobie elastyczność diety
  • posiadasz pewną wiedzą kulinarną – odpowiednie dobranie pasujących do siebie składników posiłku nie stanowi dla Ciebie problemu
  • posiadasz podstawową wiedzą na temat zdrowego odżywiania
  • chcesz odżywiać się zgodnie z zasadą 80/20 – potrafisz wpleść w swoją dietę ulubioną przekąskę, która nie zaważy na efekcie współpracy
  • masz większą ilość czasu, który możesz poświęcić na wymyślanie i planowanie posiłków

Edukacja jest długotrwałym procesem, jednak pozwala na stałe zmienić nawyki żywieniowe. Dzięki analizie dzienniczka żywieniowego lub wspomaganiu się aplikacją, osiągniesz swój cel tak samo skutecznie i szybko, jak w przypadku innych metod.

Rozwiązanie to sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • lubisz dociekać i chcesz wiedzieć, dlaczego coś w Twojej diecie powinno się zmienić
  • chcesz nauczyć się samodzielnie komponować swoją dietę, aby po zakończeniu współpracy nie wrócić do dawnych nawyków
  • masz podstawową wiedzę na temat zdrowego odżywiania
  • umiesz komponować zdrowe i smaczne posiłki, a dobranie pasujących do siebie składników nie stanowi dla Ciebie problemu
  • jesteś otwarta/y na zmiany 
  • perspektywa utrzymania zdrowia oraz profilaktyki chorób motywuje Cię do zmian
  • nie lubisz nakazów i zakazów, chcesz jeść według własnych preferencji smakowych, do których będziesz wprowadzać stopniowe zmiany

Na podstawie szczegółowej ankiety oraz wywiadu stworzę dla Ciebie 7-dniowy, elastyczny jadłospis. Będzie on dopasowany do Twojego stylu życia, preferencji smakowych, umiejętności kulinarnych oraz przede wszystkim do Twojego stanu zdrowia.

Otrzymasz również wskazówki na temat zamiany składników w obrębie jadłospisu, w celu urozmaicenia diety. Praca na jadłospisie jest metodą, która daje największą pewność odnośnie zbilansowania diety, gdyż posiłki są planowane pod moim dietetycznym okiem.

Rozwiązanie to sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • próbowałaś/eś zredukować masę ciała, jednak bezskutecznie
  • borykasz się z niedoborami pokarmowymi, np. niedokrwistością
  • stosujesz jakiś rodzaj diety eliminacyjnej (np. roślinną lub ze względu na nietolerancję, alergię), przez co masz zwiększone ryzyko niedoborów pokarmowych
  • posiadasz niewielką wiedzą żywieniową i nie masz pomysłu na zdrowe posiłki
  • lubisz gotowe rozwiązania i nie chcesz zaprzątać sobie głowy wymyślaniem posiłków czy zastanawianiem się nad listą zakupów
  • chcesz próbować nowych potraw, szukasz inspiracji

Po zakupie współpracy otrzymasz ankietę żywieniową, która pozwoli mi na wstępne zapoznanie się z Twoim problemem, preferencjami żywieniowymi oraz umożliwi nam pełne wykorzystanie czasu konsultacji. Proszę o przesłanie wypełnionej ankiety min. 48 h przed wstępną konsultacją, abym mogła dokładnie ją przeanalizować.

Ze względu na bardzo szczegółową ankietę oraz wywiad żywieniowy, możliwe jest dokonanie 2 poprawek w obrębie jadłospisu. Jeśli jednak w jadłospisie chcesz wymienić jeden lub kilka prostych produktów, sugeruję spróbować je zamienić na podstawie załączonych informacji na temat zamienników. Jeśli jednak podmiana potrawy jest dla Ciebie zbyt skomplikowana, mogę to zrobić w ramach poprawki. Jeśli natomiast będziesz mieć ochotę na całkowicie nowy jadłospis, możesz go zakupić za 99 zł.

Schemat żywieniowy polega na samodzielnym komponowaniu posiłków na podstawie ustalonej ilości porcji poszczególnych grup produktów do spożycia w ciągu dnia oraz sugerowanej ilości porcji w danym posiłku. Schemat żywieniowy wymaga większego zaangażowania oraz większej ilości czasu niż bazowanie na jadłospisie, jednak uczy prawidłowych nawyków żywieniowych i kompozycji posiłków w praktyce oraz pozwala na większą elastyczność diety.

Przykład:

Obiad: 1 porcja węglowodanów, 1 porcja białka, 1 porcja tłuszczu, 2 porcje warzyw

1 porcja węglowodanów to np.: 50 g makaronu z mąki durum, 50 g ryżu basmati, 230 g ziemniaków itp.

Rozwiązanie to sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • cenisz sobie elastyczność diety
  • posiadasz pewną wiedzą kulinarną – odpowiednie dobranie pasujących do siebie składników posiłku nie stanowi dla Ciebie problemu
  • posiadasz podstawową wiedzą na temat zdrowego odżywiania
  • chcesz odżywiać się zgodnie z zasadą 80/20 – potrafisz wpleść w swoją dietę ulubioną przekąskę, która nie zaważy na efekcie współpracy
  • masz większą ilość czasu, który możesz poświęcić na wymyślanie i planowanie posiłków

Edukacja jest długotrwałym procesem, jednak pozwala na stałe zmienić nawyki żywieniowe. Dzięki analizie dzienniczka żywieniowego lub wspomaganiu się aplikacją, osiągniesz swój cel tak samo skutecznie i szybko, jak w przypadku innych metod.

Rozwiązanie to sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • lubisz dociekać i chcesz wiedzieć, dlaczego coś w Twojej diecie powinno się zmienić
  • chcesz nauczyć się samodzielnie komponować swoją dietę, aby po zakończeniu współpracy nie wrócić do dawnych nawyków
  • masz podstawową wiedzę na temat zdrowego odżywiania
  • umiesz komponować zdrowe i smaczne posiłki, a dobranie pasujących do siebie składników nie stanowi dla Ciebie problemu
  • jesteś otwarta/y na zmiany
  • perspektywa utrzymania zdrowia oraz profilaktyki chorób motywuje Cię do zmian
  • nie lubisz nakazów i zakazów, chcesz jeść według własnych preferencji smakowych, do których będziesz wprowadzać stopniowe zmiany

Jak dobieramy strategię współpracy?

Na podstawie wypełnionej przez Ciebie ankiety i późniejszej rozmowy, Twoich doświadczeń, świadomości żywieniowej, problemów, z jakimi się zmagasz, celu jaki chcesz osiągnąć oraz przede wszystkim na podstawie Twoich preferencji. Jesteś osobą, która nie przywiązuje większej wagi do spożywanych posiłków, chce na nie poświęcić jak najmniej czasu i preferuje gotowe rozwiązania? A może cenisz sobie wybór, elastyczność i możliwość modyfikacji posiłków? Nie ma problemu, w obu przypadkach znajdziemy idealne dla Ciebie rozwiązanie.

Współpraca dietetyczna jest dla Ciebie, jeśli:

Współpraca dietetyczna nie jest dla Ciebie, jeśli:

Etapy realizacji usługi:

1) Wybierz odpowiadający Ci rodzaj współpracy i termin wstępnej konsultacji – optymalnie, jeśli wybierzesz termin za min. 5 dni, abyś miał/a czas na wypełnienie ankiety (zawiera 3-dniowy dzienniczek żywieniowy).

2) Dodaj usługę do koszyka.

3) Dokonaj zapłaty za usługę.

4) Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie zakupu usługi oraz ankietę żywieniową.

5) Wypełniasz ankietę BARDZO DOKŁADNIE 🙂 i przesyłasz ją minimum. 48 h przed konsultacją.

6) Dzień przed konsultacją otrzymujesz ode mnie przypomnienie nt. konsultacji, link do spotkania w przypadku konsultacji online lub wskazówki dojazdu do gabinetu w przypadku konsultacji stacjonarnej.

7) Podczas wstępnej konsultacji dobieramy odpowiednią dla Ciebie strategię współpracy, przeprowadzam dokładny wywiad odpowiadający danej strategii współpracy oraz wstępną edukację żywieniową. Rozmawiamy o Twoich oczekiwaniach, potrzebach i obawach odnośnie współpracy dietetycznej. W przypadku współpracy stacjonarnej, przeprowadzam analizę składu ciała (jeśli nie ma przeciwwskazań takich jak ciąża i rozrusznik serca) oraz zbieram pomiary antropometryczne, a następnie je omawiamy. Jeśli współpraca opiera się na edukacji żywieniowej, umawiamy się na kolejną wizytę*

8) Jeśli współpraca bazuje na jadłospisie lub schemacie żywieniowym, wszystkie materiały otrzymasz ode mnie w ciągu 10 dni roboczych, liczonych od dnia po konsultacji*, wtedy również umawiamy się na konsultację kontrolną.

9) Jeśli w trakcie trwania współpracy będziesz mieć jakieś pytania lub wątpliwości – skontaktuj się ze mną mailowo, odpowiem jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 48 godzin.

*W przypadku konsultacji opartej na edukacji żywieniowej, pierwszy dzień miesięcznej współpracy liczymy od konsultacji wstępnej, natomiast w przypadku innych form współpracy, miesięczna współpraca rozpoczyna się w dniu przesłania materiałów – jadłospisu i schematu żywieniowego.

Jak przygotować się do konsultacji?

Jeśli żaden z terminów Ci nie odpowiada, skontaktuj się ze mną mailowo na adres kontakt@aleksandrawloczysiak.pl lub wyślij SMS na nr 571 511 946